Звіти
Звіт - це документ, що містить відомості про виконання плану, завдання, доручення, підготовку або проведення заходів; адресований вищій установі чи посадовій особі.
Як правило, звіт включає: найменування різновиду документа;
звітний період; назву органу або установи, про роботу яких складається звіт;
текст документа; підписи; дату складання.
Окремі види звітів можуть мати додаткові реквізити:
погодження та затвердження.
Складаються звіти у текстовій або табличній формі.
В таблицю зводять статистичні періодичні дані, що
відображають ступінь виконання плану і позапланових робіт - місячні,
квартальні, річні. Вони затверджуються керівником, який раніше підписав або
завізував план виконання робіт.
Річний і квартальний звіти оформляються за наказом керівника
установи у встановлений термін.
Звіти бувають періодичні та разові. Разові адресуються
посадовим особам, від яких одержано завдання. їх текст звичайно розпочинається
словами "Згідно з Вашим дорученням від (вказується
дата)..."
Це посилання є першим логічним елементом змісту документа.
Потім йде опис виконаної роботи та висновок, в якому вона аналізується.