Тон листа
У діловому листі рекомендується використовувати нейтральний та позитивний тон, не допускати іронії, брутальності тощо.
Від побудови фраз залежить результат ділового спілкування.
Ще Френсіс Бекон твердив, що вести діловий діалог у доброзичливому тоні
важливіше, ніж вживати хороші слова та правильно розташовувати їх. Наприклад,
замість того, щоб написати "Ми не розуміємо, чому Ви не сплатили
рахунок", напишіть "Ми впевнені, що те, що Ви не сплатили -
є випадковою дією" або замість "Ми не можемо сплатити, поки
не одержимо..." краще написати "Ми будемо раді сплатити, як
тільки одержимо...".
Доцільніше написати "Нам прикро дізнатись з Вашого листа, що..." замість "У нас Ваш лист, в якому ви заявляєте, що...".
https://pidru4niki.com/1679042260574/dokumentoznavstvo