Подання
Подання - службовий документ, який містить відомості і пропозиції про призначення на посаду, переміщення (переведення) на іншу посаду (роботу) або заохочення (нагородження, преміювання) працівника організації.
Подання містить такі реквізити: назва організації вищого
рівня; адресат; назва організації; назва структурного підрозділу (за
потреби); назва документу (ПОДАННЯ); дата і реєстраційний номер документа;
місце складання документа; заголовок до тексту документа; назва посади
керівника організації (або структурного підрозділу), його особистого підпису,
ініціалів і прізвища; візи документа (за потреби); гриф
погодження (за потреби).
Текст документа повинен містити інформацію із зазначенням:
o прізвища, ім'я та по батькові працівника;
o дати і місця народження;
o освіти і посади, яку обіймає працівник із зазначенням
назви структурного підрозділу;
o стажу роботи (загальний, у цьому підрозділі, на цій посаді);
o оцінки ділових та моральних якостей;
o участі у громадській роботі;
o вказуються мотиви призначення, переміщення або заохочення,
а також посада, на яку пропонується призначити працівника чи структурний
підрозділ, до якого планується його перевести.