Прес-релізи
Прес-реліз - це документ, в якому установа подає інформацію про певну подію або захід до засобів масової інформації (ЗМІ).
Метою написання прес-релізу є ознайомлення ЗМІ з подією і
подальше висвітлення її у найбільш вигідному або важливому для установи
аспекті.
Інколи журналісти використовують прес-релізи у своїх статтях
без змін.
o запрошення (подається за кілька днів до події щоб
запросити);
o інформація (подається одночасно з подією, для її
висвітлення);
o резюме ( подається після закінчення події для підбиття її
висновків і визначення перспектив на майбутнє).
Під час написання прес-релізу необхідно дотримуватись таких
вимог:
o обсяг документу має бути 1-2 сторінки;
o мусить бути простим за формою з інтригуючим заголовком;
o перевагу треба надавати слова активного стану;
o уникати жаргону, не зловживати малозрозумілими термінами;
o не використовувати скорочень.
Прес-реліз містить такі реквізити: назва установи (організації),
яка подала документ; назва структурного підрозділу (за потреби); назва
документу; прізвище контактної особи та номер її телефону (для отримання
подальшої інформації); заголовок до тексту документа; текст документу, який
містить відомості про зміст події, організаторів, місце і дату події, її
причини і значення, особистий підпис автора документу.