Прес-релізи

 Прес-реліз - це документ, в якому установа подає інформацію про певну подію або захід до засобів масової інформації (ЗМІ).

Метою написання прес-релізу є ознайомлення ЗМІ з подією і подальше висвітлення її у найбільш вигідному або важливому для установи аспекті.

Інколи журналісти використовують прес-релізи у своїх статтях без змін.

За функціональним призначення і терміном подання відносно події прес-релізи поділяються на такі види: 

o анонс ( подається задовго до події з метою ознайомлення з нею);

o запрошення (подається за кілька днів до події щоб запросити);

o інформація (подається одночасно з подією, для її висвітлення);

o резюме ( подається після закінчення події для підбиття її висновків і визначення перспектив на майбутнє).

Під час написання прес-релізу необхідно дотримуватись таких вимог:

o обсяг документу має бути 1-2 сторінки;

o мусить бути простим за формою з інтригуючим заголовком;

o перевагу треба надавати слова активного стану;

o уникати жаргону, не зловживати малозрозумілими термінами;

o не використовувати скорочень.

Прес-реліз містить такі реквізити: назва установи (організації), яка подала документ; назва структурного підрозділу (за потреби); назва документу; прізвище контактної особи та номер її телефону (для отримання подальшої інформації); заголовок до тексту документа; текст документу, який містить відомості про зміст події, організаторів, місце і дату події, її причини і значення, особистий підпис автора документу.

 https://pidru4niki.com/1589031560596/dokumentoznavstvo