Особливості створення організаційних документів
Організаційні документи - це документи, що закріплюють конкретні функції, права та обов'язки органів управління на тривалий час.
Організаційні документи слугують для організування,
упорядкування та погодження будь-якої діяльності. Вони дозволяють створити
узгоджену програму дій, об'єднати людей, підрозділи, установи для досягнення
спільної мети, надаючи при цьому їх діяльності планомірний та узгоджений
характер.
Таким чином, з розроблення організаційних документів
розпочинається не тільки функціонування установи, але й виникає управлінська
діяльність, що врегульовується за допомогою права.
До організаційних документів можна віднести: положення,
статути, регламенти, інструкції, правила, розклади та певною мірою договори.
Зазначені документи розробляються висококваліфікованими
спеціалістами. Цьому передує значна робота з вивчення різноманітних аспектів
діяльності установи або її структурних підрозділів, а також чинного
законодавства з цих питань.
https://pidru4niki.com/1221060560584/dokumentoznavstvo